Bent u tevreden over de zorg, of juist niet? Laat het ons weten. Een compliment kunt u, behalve persoonlijk, ook achterlaten in ons gastenboek in de foyer.
Heeft u een klacht? Bespreek deze eerst met de betrokken personen. We zullen altijd proberen samen de klacht op te lossen. Lukt dit niet, dan kunt u een klacht indienen bij de klachtenfunctionaris van HollandPTC, Ineke van de Graaf, via klachtenfunctionaris@hollandptc.nl. Dit kan in een gesprek of door uw klacht te e-mailen. Denk bij het beschrijven van uw klacht aan de volgende onderdelen:
- Wat is er gebeurd?
- Wanneer was dat?
- Wie waren er betrokken?
- Wat is er al gedaan?
- Wat is de reden dat u nu een klacht indient?
- Wat ziet u als oplossing?
- Uw contactgegevens
Geschillencommissie Zorg
Komt u er niet uit? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Geschillencommissie Zorg. Deze onafhankelijke commissie is erkend door de overheid en doet onpartijdige uitspraken. Lees op de website van de Geschillencommissie Zorg hoe u uw klacht moet indienen en hoe zij werken.