Functioneel beheerder
Profielschets functioneel beheerder HollandPTC
Een functioneel beheerder voor een jonge en innovatieve werkomgeving
Over HollandPTC
HollandPTC is een zelfstandig poliklinisch centrum voor protonentherapie. We zitten in Delft waar we met een team van ruim 100 collega’s werken in de zorg, fysica, research & development en bedrijfsvoering. We worden hierin ook bijgestaan door artsen, fysici en onderzoekers van andere organisaties. Samen zorgen we voor onze patiënten en doen we onderzoek naar nieuwe mogelijkheden en technieken.
IT zit in alle bedrijfsonderdelen, naast onze primaire (klinische-) zorgsystemen maken we gebruik van een aantal (SaaS-) applicaties voor het ondersteunen van onze bedrijfsprocessen.
We zoeken een functioneel beheerder, als onderdeel van het ICT-team, die het leuk vindt om de organisatie te ondersteunen en verder te brengen in het gebruik van een aantal belangrijke applicaties voor onze bedrijfsprocessen.
Wat ga je doen
Als functioneel beheerder bij HollandPTC ben je meer dan alleen een beheerder; je bent de motor achter het optimaal én slim gebruiken van onze applicaties. Je zorgt dat de basis staat, maar kijkt ook altijd een stap vooruit. In ons compacte team (4 personen) schakel je moeiteloos tussen strategisch meedenken en ‘met de voeten in de klei’ staan.
Jouw focus ligt op drie pijlers:
- Beheer & Support: Je bent het eerste aanspreekpunt voor keyusers en eindgebruikers van onze SaaS-applicaties (zoals AFAS, Zenya en Defacto). Je lost incidenten op, beheert autorisaties en zorgt dat iedereen elke dag probleemloos kan werken.
- Optimalisatie & Volwassenheid: Je neemt geen genoegen met ‘het werkt’. Je analyseert processen, signaleert waar applicaties beter benut kunnen worden en vertaalt functionele wensen naar structurele verbeteringen. Je begeleidt updates en traint gebruikers om het maximale uit de systemen te halen.
- Team-wide Support: Omdat we een klein en hecht IT-team zijn, kijken we over de grenzen van onze eigen rol heen. Als het nodig is, schroom je niet om je handen uit de mouwen te steken bij secundaire IT-ondersteuningstaken. Of het nu gaat om een dringende hardwarevraag of een algemene ICT-storing; we helpen elkaar om de zorg draaiende te houden.
Over je directe omgeving
De afdeling ICT&Data valt onder Zorg/Operations en is verantwoordelijk voor beheer en ondersteuning van en voor de IT-systemen op de zorg- en bedrijfsafdelingen van HollandPTC.
Het team waar je in terecht komt bestaat uit 3 ICT-collega’s en de manager ICT&Data. Daarnaast werk je nauw samen met afdelingshoofden en gebruikers binnen de zorg- of bedrijfsprocessen bij het beheren van de, voor de afdeling, belangrijke applicaties.
Wie wij zoeken
We zoeken een functioneel beheerder ICT die energie krijgt van het ondersteunen van gebruikers en het verbeteren van applicaties. Iemand die graag de brug slaat tussen techniek en praktijk, en die het leuk vindt om in een innovatieve zorgomgeving bij te dragen aan betrouwbare en efficiënte (IT-)processen.
- Je hebt een HBO werk en denkniveau of een MBO 4 diploma met enkele jaren relevante werkervaring in applicatie- of functioneel beheer.
- Je hebt ervaring met het beheren en ondersteunen van bedrijfsapplicaties zoals AFAS, Zenya, Defacto LMS of Monaco
- Je krijgt energie van zowel gebruikersondersteuning als het naar een hoger plan tillen van applicatiebeheer
- Je bent analytisch, communicatief vaardig en oplossingsgericht
- Je kunt functionele wensen vertalen naar praktische oplossingen
- Je bent collegiaal, klantvriendelijk en proactief
- Ervaring met informatiesystemen in een klinische of zorgomgeving is een pré
Ons aanbod
We bieden, naast een uitdagende en veelzijdige functie, de volgende voorwaarden:
- Een jaarcontract voor 32-36 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband
- Een salaris tot maximaal €5.669,- (schaal 10) afhankelijk van opleiding en ervaring
- Een inspirerende werkplek waar jouw inzet het verschil maakt
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden, zoals:
- Een vergoeding voor woon-werkverkeer van €0,23 per kilometer of OV-vergoeding.
- Aanvulling van de WAZO-uitkering tot 100% van je salaris bij betaald ouderschapsverlof
- Mogelijkheid tot deelname aan een arbeidsongeschiktheidsverzekering tegen gunstige premie
- 8% vakantietoeslag en een eindejaarsuitkering van 8,3%
- Deelname aan de CAO UMC
Solliciteren
Ben je enthousiast? We kijken uit naar jouw sollicitatie! Stuur je motivatiebrief en cv uiterlijk 31 januari a.s. naar Samuël Bergmann, manager ICT & Data, via recruitment@HollandPTC.nl onder vermelding van “vacature functioneel beheerder HollandPTC”. Heb je vragen? Neem dan contact op met Samuël via 06 17 98 63 93 of s.bergmann@HollandPTC.nl
Wacht niet te lang, want zodra we goede kandidaten tegenkomen starten we met de gesprekken. We zoeken tegelijkertijd intern en extern naar een nieuwe collega. Zijn jullie allebei even geschikt, dan gaat de interne kandidaat voor.
Onderdeel van de procedure is dat we vragen naar een Verklaring Omtrent Gedrag. Daarnaast bellen we referenties als onderdeel van de procedure.
Solliciteren bij HollandPTC, hoe gaat dat in zijn werk?
Zie je een leuke vacature? Dan lees je daar hoe je kunt solliciteren. Is er geen vacature maar ben je geïnteresseerd in een functie bij ons? Dan kun je een open sollicitatie sturen. Vertel ons wat je kunt en graag wil doen. Of neem contact op met de collega’s van hr over de mogelijkheden. Misschien spreken we af om koffie te drinken en te praten over de mogelijkheden of nodigen we je uit een keer mee te lopen.
Solliciteren
Je krijgt bericht zodra we je sollicitatie hebben ontvangen
Keuzes maken
We kijken met wie we graag kennis willen maken
Gesprek
Een 1e gesprek, over jou, ons, de functie en of we bij elkaar passen. Bevalt het? Dan spreken we nog een keer af.
Arbeidsvoorwaarden
We volgen de cao UMC’s en vertellen wat we nog meer te bieden hebben
In dienst
Gefeliciteerd, je bent onze nieuwe collega!